Edukacija Terapeutska priča i Lessac Kinesensics pripovijedanje u Dječjem vrtiću Opatija

Edukacija Terapeutska priča i Lessac Kinesensics pripovijedanje u Dječjem vrtiću Opatija

U Dječjem vrtiću Opatija održana je 17. 03. 2018. prva u nizu radionica "Terapeutska priča i Lessac Kinesensics pripovijedanje" u okviru projekta "OP-Opatija priča-Odgajamo Pričama" u organizaciji poduzeća Promowise d.o.o., a uz financijsku podršku Grada Opatije i partnerstvo s Dječjim vrtićem Opatija.

Edukacija "Terapeutska priča i Lessac Kinesensics pripovijedanje"  inovativan je autorski rad stručnjakinja na području odgoja i obrazovanja: doc. Sanje Skočić Mihić, mr. sc. Ane Barišić i Nadie Novak Ramić, mag.rehab.educ.

Nadia Novak Ramić, mag.rehab.educ autorica je programa prilagodbe Lessac Kinesensics metode i terapeutskih priča potrebama djece s teškoćama u razvoju, te radionica za primjenu terapeutskih priča u grupnom radu.

Sanja Skočić Mihić, docent iz polja edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti, autorica je radionica za poticanje socijalnih interakcija korištenjem priče u svakodnevnom radu s djecom s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (djecom s teškoćama i darovitom djecom) te poticanje socijalnih interakcija u području inkluzivnog odgoja i obrazovanja i korištenja biblioterapije u inkluzivnoj praksi.

Certificirani Lessac Kinesensics praktičar, komunikologinja i spisateljica mr. sc. Ana Barišić, voditeljica VIA radionica (www.viaradionice.hr) polaznicima će uz radionice pisanja terapeutske priče približiti i omogućiti stjecanje kompetencija pripovijedanja priča Lessac Kinesensics metodom govorništva. Autorica je edukativnog programa terapeutske priče za djecu i odrasle i Lessac Kinesensics metode pripovijedanja.

Realizacija projektnih aktivnosti odvija će se tijekom 2018. godine kroz aktivnost edukacije odgajatelja i predavanje za javnost. Edukacija za odgajatelje u trajanju od 32 sata održava se kroz  4 vikend edukacije. Odgajatelji stječu kompetencije pisanja terapeutske priče za sve dobne skupine s naglaskom na djecu predškolske dobi koja se u određenoj razvojnoj fazi suočavaju s izazovima u odrastanju.

Također, steći će kompetencije prilagođavanja terapeutskih priča potrebama djece s teškoćama u razvoju i odabiru i primjeni priče za promicanje inkluzivnih vrijednosti. Projekt će završiti predavanjem za javnost i predstavljanjem priča koje su nastale na edukaciji u sklopu ovog projekta. 

Projekt je nastao kao odgovor na potrebu razvoja kompetencija odgajatelja za rad u inkluzivnim odgojno-obrazovnim skupinama i implementaciji priče kao pedagoškog alata za socio-emocionalni razvoj pojedinog djeteta, osobito djece s teškoćama u razvoji, ako i intervenciji za promicanje inkluzivnih vrijednosti u zajednici. Razvojem kompetencija profesionalaca u ranom i predškolskom odgoj i obrazovanju  i stručnih suradnika za suvremene zahtjeve inkluzivnog  odgoja i obrazovanja promiče se dobrobiti djece u zajednici.